lurvas....:(

Hemma hos pappa nu,Lurvas är inte här...I detta inlägg ska jag berätta om hur jag fick Lurvas.Dagen jag fick han va en helt vanlig dag.Vi skulle hem till min kusin,jag sa hejdå till pepsi(mitt förra marsvin)och så åkte vi.När vi vad är sa mamma att hon hade en överraskning till mig.Hon visade mig till buren och däär stod han.Min Lurvas!När vi åkte hem så skulle jag ställa in han i buren,men där låg något hemskt.Och gissa vad,en död Pepsi!!Jag grät i säkert en timme,men sen så började Lurvas pipa åt mig och då var det glädjetårar som kom!Lurvas har tröstat mig varje gång jag varit ledsen.Jag vill inte förlora han!Jag tänker ta hand om han som om han vore bortskämd.Men det är han redan!Hejdå!/Emilia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emiliacarlsson.blogg.se

Hej!Jag är en liten tjej som älskar hästar!här kan du läsa om mitt liv osv.!

RSS 2.0